biodata

Friday, October 16, 2009

PSMB 2009 CONFERENCE-pameran terakhirku

hari pertama di booth UMCCed pada 13/10/09. Tiga jejaka ditugaskan menjaga booth, aku, Iftitah dan Zahari. booth kami bertentangan dengan booth MECSc-training provider khusus bhg cleaning...first time aku dengar bisnes training mcm ni...

tuuu dia baik punya muncung zahari menerangkan produk short course pada participants yg berkunjung ke booth kami..nasib baik tak berbuih mulut he he...hari pertama je lebih kurang 100 org datang ke booth kami




ni part aku lak..menerangkan produk diploma eksekutif dan coaching


Iftitah tak melepaskan peluang menerangkan produk UMCCed..baguih dia ni walaupun part time tapi dah boleh bg penjelasan yg mantop..keep it up a good job Iftitah....walaupun demam digagahkan juga datang sebab dapat makan free....yee haaa

ni 2 org sahabat lama dr Akademi Aidit SB..Azmil dan Izhan..aku pernah bertugas di syarikat ini 5 tahun sebagai konsultan dan trainer..nilah sekolah terbaik ku...

" dia datang dengan senyum simpulnya....." Datuk Subramaniam....merasmikan pameran PSMB...hensem gak org tua ni....




nilah booth kami

2 wanita yg mengunjungi kami dari booth sebelah jer..amacam cun tak?
Datuk S ni sedang mengunjungi semua booth ada....adalah keje sikit, nantikan tak capai KPI pulak...

nasib baik sempat ambil gambar aku tengah salam dgn Datuk S ni...

ni lagi best bergambar dengan Michael A. Potter...one of the speakers...(aku pun tak kenal dgn org tua ni...)


hari kedua 14/10/09, ada tambahan staf Azman dan Balqis..zahari tak datang ada training di UMCCed

en. Zam "Jamal" - 'Head bhg Transportation' sedang bergaya dengan spek hitamnya...dengan timbalannya en. Zulkarnain

ni Y.Bhg. Datin Paduka Dr Hjh Sharifah Mazlina- wanita Muslimah yg berjaya menawan kutub utara...baguih dia ni... dia kata kat sana nak kencing pun payah kena buang najis kita dalam tong yg disediakan..tak boleh main tabur je kat mana-mana, walaupun tempat tu tak dak manusia
sempat bergambar bersama 2 awek cun dari CEC-UTHM..ha ha yg tepi sekali tu aku tak kenal..tah sapa tah tiba2 menyelit..rupa2nya sama tempat keje dengan awek2 cun tu

program tamat lebih kurang pukul 5.30pm

No comments:

Post a Comment