biodata

Wednesday, October 21, 2009

pelancaran & promosi buku Menangani Individu Sukar

Pada 16 Jun 2009, aku telah pun menyertai pameran buku anjuran bersama MPH di Plaza Alam Sentral Shah Alam dengan mempromosikan buku hasil karyaku "Menangani Individu Sukar-Teknik & Pendekatan Nabi Musa AS." Majlis itu telah di MC kan oleh Siti dr Astro, dan aku telah menyanyikan 5 buah lagu sebagai menarik 'crowd'. Alhamdulillah sambutan sangat menggalakkan dr pengunjung.

beberapa soalan telah ditanya oleh Siti dari bukuku itu.. Siti ni kawan baik dengan kartunis Ubi..kawan aku gak


beberapa hadiah telah diberikan kepada audien yg sudi naik ke pentas menjawab soalan ku...


soalan menarik yg ditanya oleh Siti, "apa maksud tarhib dan targhib" antara teknik yg aku tulis dalam buku ku itu.... aku jawab tarhib memberi amaran dan targhib memberi galakan..nak tahu lebih lanjut kenalah beli buku aku tu kt MPH dan toko2 buku yg lain.di MPH buku ini telah diletakkan dalam katalog toko buku ini...alhamdulillah


semasa show ada beberapa pelajar UiTM sedang membeli buku ku di booth Must Read SB.sesi autograflah pulak


haa tiga dara pingitan sedang berposing


ni gambar poster promosi buku aku kat Johor pd 31 Mei 2009 yg lepas di Toko buku Badan Cemerlang, Plaza Angsana, Johor Bharu

No comments:

Post a Comment