biodata

Tuesday, October 6, 2009

pelanduk 2 serupa

foto aku dengan fairuszainal, PR Inteam masa 1st time join Raihan.
foto di bawah ini adalah insan yg lain dr individu di atas..adik beradik kembar, ibu lain-lain, bapa tak sama. namanya Razlan, keje di Syariah Appliances KFC. foto ini aku ambil masa dijemput oleh IPPJ untuk isi slot pgem bina insan QSR Brands 2009 di Johor. aku di amanahkan mengendalikan slot Pengurusan stres dan Senaman Qi Gong (sebutannya chi kong). Sudah setahun aku dijemput untuk itu dan alhamdulillah feedbacknya bagus sekali.
kita semua meyakini bahawa ada lebih kurang 7 org yg serupa dengan kita di dunia mengikut perubahan usia kita. gambar di atas adalah salah satu contohnya..yg herannya, cara bercakap kedua2 insan di atas keakan serupa, kelembutan berbicara, janggut, jerawat, cara senyuman saling tak tumpah..apatah lagi kebaikan jiwa yg mereka miliki...apakah kita semua sudah berjumpa kesemua 7 org yg dikatakan itu..atau mungkin lebih dr 7 org.
saya sudah ketemu..org mengatakan kembar saya adalah Tom Cruz..ha ha ha...marilah kita cuba berusaha mencari seramai mungkin kembar seiras kita..jom jom jom

1 comment: