biodata

Friday, September 18, 2009

show ramadhan 17.9.09-surau ubudiah, pandan indah

lagu tambahan request dari kaum ibu, aku nyanyi lagu selawat murah rezeki
brother tu pulok terlopong mulut..bang nanti masuk lalat..ha ha ha agaknyer khusyuk dengar aku nyanyi lagu "Doa Makan". agaknya dalam hati "bila mamat ni nak habis nyanyi, perut aku dah lapor ni!!"

tuuu dia, pengerusi surau pandang semacam jer masa aku tengah nyanyi

majlis khatam Quran di handle oleh ust Razis

show started
tengah bagi hadiah kat peserta khatam Quran

Mulanya aku was2 bila diminta nyanyi dalam surau..anyway apabila pengerusi dan imam surau kata Amy search pernah buat show di masjid di Kelantan dan TGNik Aziz pun tak mengatakan haram, maka aku teruskan show..mula2 aku nyai lagu Doa oleh Zubir Ali, Bulan2 Islam, Doa makan, Ayah dan Ibu, Taqwa dan Iman. pastu ada request lak dari kaum ibu minta tambah lagu..aku pun nyanyi lagu Selawat Murah Rezeki. majlis khatam Quran ni banyak di hadiri oleh golongan pemuda dan pemudi. aku kagum dengan AJK baru surau ni..telah berjaya membuat program imarah masjid pd malam ke 28 Ramadhan..tahniah!!

No comments:

Post a Comment