biodata

Monday, September 28, 2009

idulfitri 2009, meriahnyer!!

raya tahun ni alhamdulillah..berjalan dengan baik..masa pulang taklah jem teruk cuma di beberapa tempat jer...perjalanan lebih kurang 11 jam gak... syukurlah kenderaan dah servis baik, raya ni dapat gak memberi ampau pada pama2 ku... alhamdulillah mereka hepi...


gambar 2 hari sebelum raya..kat parking umcced..lengang!!


gambar famili kt Kelantan 1st raya, kecuali adik Aan..tengah tido..Husna baju sama ngan umminya..abam tak sama warna baju ngan papanya..tp sama ngan adik Aan


haa ni dia dah bangun tido..baju hijau sama ngan abam

abam ada banyak baju baru raya...nilah salah satu



ahah ni gambar pakai comin mata hitam.. pandai bergayo anak2 den ni rupo eh



tahun ni raya penuh makna kerana dapat berjumpa dengan Mak Uda aku yg dah terpisah dekat 13 tahun..last sekali aku jumpa dia masa Uda Arin meninggal dulu, masa tu arwah mak aku masih ada..belakang dia tu anak lelaki dia razali..OKU..mak Uda aku ni memang baik orgnya...tak sangka jumpa di Pasoh 2, N9


haaa ni anak2 dara Mak Uda aku..Emi dan Angah... si Angah lah yg drive keta kancil ibunya..kata mak Uda..ada keta nilah baru boleh panjang langkah berjalan ziarah kuarga


ni lak gambar abah ku dan 'new' mak aku..alhamdulillah dapat ziarah abah walaupun tak berapa mesra dengan makcik ku itu, takpalah apa yg penting dapat ziarah abahku.....


anak buah ku kinah..amacam cun tak? macam Natalie Portman kan???

ni anak buah yg belajar Tajwid kat Seri Petaling..baru tamat, pas ni nak sambung hafiz di Tampin N9..bakal alim besar dalam keluarga kakakku..amiin. adiknya bakal menyusul insyaAllah

No comments:

Post a Comment